Splošni pogoji poslovanja
1. Uvodne določbe
i. Ti splošni pogoji urejajo razmerje med našim podjetjem LAVONIO s.r.o., Nádražní 270, 763 21 Slavičín, Češka republika, ID podjetja: 60749440, kot prodajalcem in upravljavcem spletne trgovine na naslovu www.lavonio.si, ter vami, stranko, ki z nami vstopa v nakupno razmerje.
ii. Do vseh naših strank pristopamo enotno in jim zagotavljamo enake ugodnosti, ne glede na to, ali uporabljajo naše izdelke ali ne. Zato pravila, navedena v teh splošnih pogojih, veljajo za vse naše stranke.
iii. Ti splošni pogoji se v glavnem nanašajo na nakup blaga v naši spletni trgovini. Smiselno veljajo tudi za nakupe prek telefonske linije za stranke.
2. Sklenitev pogodbe o nakupu
i. Pogodbo o nakupu z nami lahko sklenete na daljavo prek spletne trgovine ali telefonske linije za stranke.
ii. V primeru sklenitve pogodbe o nakupu na daljavo se naročilo, oddano prek spletnega obrazca ali telefonske linije, šteje za predlog za sklenitev pogodbe. Naročilo ostane veljavno 7 dni, njegov prejem pa bomo potrdili po elektronski pošti. Pogodba o nakupu je sklenjena v trenutku, ko potrdimo naročilo in odpošljemo blago. O odpremi blaga vas bomo obvestili po elektronski pošti.
iii. Blago dobavljamo samo v količinah, primernih za gospodinjsko uporabo. V primeru posebnih akcij (na primer popusti ali razprodaje) si pridržujemo pravico določiti največjo količino, ki jo je mogoče dobaviti.
iv. Naročilo v spletni trgovini oddate s klikom na gumb »Naroči«. Vsebino splošnih pogojev skupaj s podatki o naročilu hranimo 6 let. Če v naročilu navedete napačne podatke, imate možnost popravka prek naročilnice ali uporabniškega računa.
3. Odstop brez razloga
i. V skladu z zakonodajo imate pravico odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo (npr. prek interneta ali telefona), brez navedbe razloga v 14 dneh od prejema blaga.
ii. Če želite to pravico uveljaviti, nas morate o svoji odločitvi obvestiti v navedenem roku. Najboljši način je, da nas kontaktirate na info@lavonio.si, ali po telefonu na +38 618 284 909. Lahko uporabite tudi obrazec za odstop od pogodbe, ki je na voljo tukaj.
iii. Ob odstopu od pogodbe vam bomo vrnili kupnino. Če od pogodbe odstopite v 14 dneh od prejema blaga, imate pravico tudi do povračila stroškov najcenejšega načina dostave. V primeru poznejšega odstopa vračamo samo kupnino. Vračilo izvedemo brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 14 dneh od dneva odstopa. Zakon dovoljuje zadržanje vračila, dokler nam blaga ne vrnete. Za vračilo uporabimo enak način plačila, kot ste ga uporabili pri nakupu, razen če se dogovorimo drugače.
iv. Blago nam pošljite nazaj brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 14 dneh od odstopa. Če je bilo pogodbi priloženo brezplačno »darilo«, je treba vrniti tudi to darilo. Če tega ne storite, imamo pravico zadržati vračilo kupnine, dokler darilo ni vrnjeno. Vse potrebne informacije vam bomo posredovali preko navedenih kontaktov. Stroške vračila blaga krije kupec.
v. Zavedate se, da ste odgovorni za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki nastane zaradi uporabe, ki presega zgolj preverjanje njegove narave in lastnosti (npr. ponovno nanašanje parfuma po preizkusu). Prav tako ni mogoče odstopiti od pogodbe za blago, izdelano po meri (npr. gravirano pakiranje) ali za blago, odprto iz higienskih razlogov (npr. odprta kozmetika). Prav tako ni mogoče odstopiti od pogodbe za storitev darilnega ali ekološkega pakiranja po tem, ko je blago zapakirano, saj je storitev s tem izvedena.
4. Pritožbe
i. Če ima blago ob dostavi napako, lahko prejmete darilni bon ali zahtevate zamenjavo oziroma popravilo. Če odprava napake ni mogoča ali smiselna, imate pravico do znižanja kupnine ali odstopa od pogodbe v primeru bistvene napake. Ta pravica velja tudi, če se napaka pokaže kasneje.
ii. Odgovorni smo za napake blaga, ki se pojavijo v dveh letih od prejema ali pred potekom roka uporabnosti, navedenega na embalaži.
iii. Blago ima napako, če nima običajnih ali navedenih lastnosti, ne služi svojemu namenu, ne ustreza zakonskim zahtevam ali ni dobavljeno v dogovorjeni količini. Povečana občutljivost ali alergijska reakcija na izdelek ne šteje kot napaka. Darila in brezplačne ugodnosti niso predmet reklamacije. Slike na spletu so zgolj informativne in se lahko razlikujejo od dejanske embalaže proizvajalca.
iv. Vprašanja glede reklamacij pošljite na info@lavonio.si ali pokličite na +38 618 284 909. Blago pošljite skupaj z izpolnjenim obrazcem za reklamacijo in opisom napake ter zahtevkom glede načina rešitve.
v. O stanju reklamacije vas bomo obvestili po e-pošti ali telefonu.
vi. O reklamaciji bomo odločili brez odlašanja; obravnava, vključno z odpravo napake, ne bo trajala več kot 30 dni, sicer imate pravico odstopiti od pogodbe.
vii. V primeru upravičene reklamacije krijemo stroške vračila blaga.
viii. Prodajalec ponuja storitev »Prednostna reklamacija«, ki velja le za reklamacije dostave pošiljk in zagotavlja hitrejšo obdelavo (novo blago je poslano najpozneje 3 dni po prejemu popolne reklamacije). Če kupec te storitve ni naročil, veljajo standardni zakonski roki.
5. Način plačila in dostava
i. Način plačila in dostave izberete med ponujenimi možnostmi. Pred oddajo naročila vas bomo obvestili o izbranem načinu in stroških. Pri plačilu s kartico soglašate, da bo plačilo izvedeno takoj po potrditvi transakcije.
ii. Trenutno razpoložljivi načini plačila in dostave ter njihove cene so navedeni tukaj.
iii. Navedeni dobavni roki so okvirni in odvisni od prevoznikov.
iv. Pridržujemo si pravico do brezplačne dostave v določenih primerih.
6. Razno
i. Strankam ponujamo različne popuste, darilne bone in druge ugodnosti v skladu z določenimi pogoji. Če ni navedeno drugače, se lahko vsak bon uporabi za en nakup in popustov ni mogoče kombinirati. Če je vrednost bona višja od vrednosti nakupa, razlika ne bo povrnjena.
ii. Od tretje osebe lahko prejmete vprašalnik o zadovoljstvu z nakupom – veseli bomo, če boste delili svojo izkušnjo.
7. Splošne informacije
i. V skladu z zakonodajo o evidentiranju prihodkov je prodajalec dolžan izdati račun in prijaviti prodajo davčnemu organu (najpozneje v 48 urah v primeru tehnične napake).
ii. Organ, pristojen za izvensodno reševanje sporov in reklamacij, je ECDR (http://www.ecdr.si/index.php?id=44). Spore je mogoče reševati tudi prek spleta.
iii. Pogodbe se sklepajo v Sloveniji in ureja jih veljavna zakonodaja Republike Slovenije.
iv. Vse navedene cene izdelkov in storitev vključujejo DDV, ki velja ob oddaji naročila. Če pride do spremembe stopnje DDV pred odpremo blaga, je kupec dolžan poravnati razliko ali bo obveščen o preplačilu.
v. Z oddajo naročila se strinjate z izdajo računa v elektronski obliki, ki ga pošljemo po elektronski pošti po odpremi naročila. Če želite račun v papirni obliki, nam pišite in ga bomo priložili k naročenemu blagu.
vi. Vse cene, vključno z akcijskimi, veljajo do preklica ali do razprodaje zalog.
Ustvarjeno dne 6. 11. 2025
